Hösten är här

Oj hela sommaren hann gå innan jag skrev ett inlägg igen (A) 
Nu är hösten här igen och de bästa med den är alla mysljus man har tända på kvällen, undra hur många stearinljus man gör slut på i veckan. Vill man ens veta de?
 
Livet är som vanligt, jobb och jobb hela tiden. 
Nu är inventeringen igång oxå så de e kul att vara ute igen :) Vi har ju så kul tycker iallafall jag.
 
 
Såhär gott hade vi de när vi va i Karlstad :) 
Jag trivs där uppe å skulle nästan kunna tänka mej att bo där ett tag. Men de e nog inget som kommer hända men att hälsa på där lite då å då kan jag allt. 
 
Nu har jag min lediga helg men jag vet inte riktigt vad jag ska göra av den. Behöver städa lägenheten rätt rejält men de e så tråkigt att jag skjuter upp de hela tiden. 
Jag som ändå inte har något att hitta på än borde bara resa mej ur sängen så de blir gjort men istället så ligger jag här med datorn på magen och kollar keeping up with the Kardasians (stavning?)
 
Jaja jag vet inte vad jag ska skirva mer idag men ska försöka fixa en bildbomb någon dag med lite bilder på vad som hänt sedan senast :)
 
Ha en go lördag nu hej hej 
 
 

Kommentera här: