Spa

Igår va jag iväg med jobbet på spa, kände mej lite som Morran när jag låg å guppade i bubbelpolen ;) haha nä kanske inte.
Men fasen vilka goa behandlingar jag gjorde :D
Först va de ansiktsbehandling med portömmning å massage å en massa olika härliga inpackningar.
Sedan direkt efter bytte jag till nästa rum där det väntade en bodyscrub, blev skrubbad med salt över hela kroppen sedan duscha av mej å efter de helkroppsmassage med oljor. Alltså jag är len som en baby rumpa över hela kroppen nu å de känns så skönt. Sedan har jag lite olika burkar med mej hem med badsalt, ansiktsmask å en massa annat gott.

Slapp å go dag med en go brunch som avslut.
Efter de åkte jag hem å hälsa på mamma å pappa någon timme innan de blev hem till mej för att slänga mej i soffan med en go filt och bra på tvn, en massa massa tända stearinljus också såklart.

Idag är jag ledig, startat dagen med en promenad ner till sjukgymnasten för lite nålar å nu vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt.

Ha en go dag alla

Kommentera här: