Hösten är här

Så då va hösten och kylan här igen. De bästa med den är kvällarna med massa massa stearinljus tända :) Så mysigt.
 
Denna helgen va jag ledig från jobbet och man kan lugnt säga att jag fick bästa vädret man kunde få. Sol och rätt så varmt för att vara höst. 
Så helgen spenderades med Anna, vi har varit utomhus nästan hela helgen. 
I lördags startade jag dagen på torp med mamma, skulle försöka hitta skor och jacka. Skor hittade jag ett par men ska vänta tills lönen kommit innan jag köper dom, men en sån jacka jag vill ha hittade jag inte. Och vet heller inte vart jag ska leta efter den heller.
Sedan åkte jag hem och hämtade träningskläderna och ut till Anna, vi tog en promenad runt någon slinga i bergen. riktigt fin utsikt och en jätte go promenad som vi avslutade med att springa en liten kort sträcka och sedan göra lite plankan å situps å sånt.
Efter de åkte vi å handlade kyckling och grönsaker å lite sånt. Så blev de middag, och film hemma hos henne. 
Hade en riktigt kul kväll men en jävla massa skratt å velande som alltid haha. 
 
Bilder från lördagens promenad.
 
Sedan på söndagen så sov jag tills jag vaknade, slappade till tvn med frukost och efter de åkte jag till Anna igen. Vi drog ut till Mollösund för att promenera i bergen där ute. 
Först upp till utsiktsplatsen å den lilla gumman som står där å spanar på havet. Sedan ner till badplatsen och upp i bergen bakom där.
Så härligt att gå runt på så fina platser man får verkligen energi av de.
Blev avslutande med situps och någon annan magövning efter promenaden. 
Sedan gick vi till affären och köpte vatten å frukt, satte oss på bryggan i solen å stekte. 
De va jättevarmt å skönt. 
 
Bilder från söndagen. 
Så de va en riktigt go helg med underbart väder och ny energi. 
 
Nu ska jag ta å hoppa in i duschen, ska göra mej redo för jobbet. Inte alls sugen på å jobba men men så e de ibland.
Ha en go dag 
 

Kommentera här: