Aj aj

Igår kväll så skulle jag bara gå ut i köket å hämta något. När jag kommer till hallen så ramlade jag bara ihop, vet inte alls hur eller varför. Men bara handlöst rätt i golvet, å när jag låg där å försökte ta mej upp så fick jag jättekramp i foten. Som att inte vurpan va tillräckligt.
Tog en jävla stund innan jag fick krampen att ge med sej. Så nu ligger jag här i sängen med en stor blå kula på knäskålen, gör riktigt ont och känner mej helt stel. Handen är bättre idag iallafall och bara lite lite nyansskillnad på den.

Men va fan hände, läskigt när man inte vet varför alls.

Nu ska jag snart försöka ta mej upp å städa kaoset här hemma å sen blir de iväg för att jobba några timmar.
Ha en go helg alla å roa er för mej med. (jag står inne på jobbet hela helgen å missar Halloween i år IGEN) :(
Men men nästa år är jag med å då har jag några år att ta igen haha.

Kommentera här: