Ny vecka nya möjligheter

Då va de en ny vecka igen och jag har som vanligt missat att uppdatera på ett tag. 
Idag är jag ledig vilket är en jävla tur då jag vaknade upp med jordens huvudvärk. Tagit treo nu och väntar på lindring. 
 
Idag hade jag tänkt att rensa min gaderob, kan inte använda hälften av alla kläder där inne så lika bra att få bort de. 
Sedan ska jag kanske möta upp mamma i Uddevalla för att handla julklappar, jag ska inte köpa några idag men ska gå med som hjälp för mamma. 
Första är redan inhandlad och jag är ute i god tid. Men resten får vänta tills lönen kommit. 
 
Sedan så ska jag även unna mej själv en JÄVLIGT fin julklapp i år å jag kan knappt vänta tills de e dax att köpa den :D
Men vad det blir kommer upp här närmare jul när jag har den hemma.
 
Liten snabb uppdatering vad som hänt sedan sist gång:
 
Det blev utgång på Halloween i allafall jag tänkte att jag pallar å jobba ändå å de gick prima. 
 
Farsdag har varit och vi firade pappa med att ta med honom och farfar för att köra go-cart. Och efter de så lagade vi middag till hela familjen hemma hos min bror. 
Pappa va riktigt nöjd med dagen och tyckte att de va kul att köra, han hade inte gjort de innan så de va på tiden nu. Även farfar körde, men han blev påkörd rätt hårt av en liten snorunge som körde på alla hela tiden. Så han fick jätteont vilket inte va kul alls :(
 
 
Pappa och farfar efter körningen
 
Nu i helgen som va så jobbade jag hela, så de va en lugn helg hemma.
 
Jag har även färgat håret å blivit lite ljusare, eller a okej rätt mycket ljusare
 
Från detta 
 
 
Till detta :D Supernöjd!!
 
De va lite smått å gott sedan sist. ha en go dag 

Kommentera här: