God morgon

Tiden går så jäkla fort, nu är de fredag redan och bara 5 veckor kvar till julafton :D Snart får man lov att pynta här hemma oxå å lägenheten blir då helt röd haha massa mys!!
 
Just nu ligger jag här i sängen och kollar på serier. Blev frukost i sängen idag å redbull till frukosten, fredagslyx. Dock har jag huvudvärk idag igen. Haft de hela veckan nu så fick även bli lite smaskig treo till frukost, varför kan de inte vara så att medicin smakar gott? Varför måste de smaka skit för?
 
Min dusch gick sönder igår när jag skulle duscha, vatten överallt i badrummet. Fick ringt och felanmält detta och dom skulle fixat de igår men de blev inte så. Som tur va så kom han nu precis så jag hinner duscha innan jobbet iallafall.
jag fick försöka hålla slangen på plats och fått duschat av kroppen. De gick iallafall men de sprutade vatten åt alla håll. 
 
Jaja snart ska jag försöka ta mej ur sängen och vakna till liv (sjukt trött) så jag kan få ordnat mej inför jobbet.
Jobbar sent idag å sen blir de hem å kolla på tv å mysa i soffan :D 
 
Här kommer två st julönskningar
 
 
Så sjukt snygga skor från Johnny Bulls 
 
 
Och så självklart dessa snygga vaser från Kähler omaggio
 
Vad önskar ni er i julklapp?
 
 
 

Kommentera här: