God morgon

God morgon :)
Vaknade tidigt idag så har redan varit vaken i 2 timmar typ. Meningen va att jag skulle sova till 9 idag men ja de senaste har jag haft lite sömnproblem. Vaknar jättemåga gånger på nätterna, svårt att somna på kvällarna och vaknar alltid minst en timme innan klockan ska ringa på morgonen :/ 
Behöver jag säga att jag alltid är trött å knappt kan hålla mej vaken om dagarna å kvällarna, men ändå såfort jag lägger mej så går de ej att somna. Några tips på hur man bryter detta mönster så är jag väldigt tacksam!
 
Igår hade jag tagit ledigt från jobbet för att åka till läkaren å kolla mej. Har haft så ont och va nervös att de va någon med implantaten som inte stämde. De va de ej som tur va, allt såg bra ut men jag har råkat låta vikten dra iväg lite sedan operationen. Och opererade bröst va ej så medgörliga till att ökas i vikt som dom är annars så de kan vara de som stramar lite i dom sa han. Med andra ord nu är det ännu viktigare att jag tar tag i mej själv och får bort de jag gått upp sedan dess först å främst. Sedan vill jag ta lite till men en sak i taget. 
Efter de kan jag ju se om de va därför eller om jag behöver andra åtgärder. 
 
Efter att vi varit där så åkte vi hem till min bror, han va å jobbade men hans sambo Karin va hemma å vovven såklart :)
De blev lite frukost och en massa prat, vart riktigt trevligt och tiden bara flög iväg. 
Vid halv 12 tiden så åkte jag å mamma vidare till Frölunda torg och kollade runt lite i affärerna. Jag fick tag i julklapp till pappa. Så nu har jag bara tre klappar kvar att köpa men jag å pappa ska åka någon dag oxå å kolla på till mamma. Vet redan vad jag ska köpa till henne iallafall.
Sedan provade jag lite kläder på Twist and Tango, lätt favvoaffären när man är där. Både för att dom har sjukt snygga kläder och för att personalen där ALLTID är så trevliga. Så man är riktigt glad efter man vart där.
Så de tipsar jag om ni inte vart där, åk dit (kan bara svara för hur dom är på frölunda torg, ända jag vart på)
Hittade en riktigt snygg blus men fick avvakta lite med den nu, julklapparna går först å sedan ska jag ju köpa en annan julklapp till mej själv idag. 
Å den räcker för en massa år framöver. Vad de är kommer upp när jag kan lägga upp bild på den ;)
 
Nu på morgonen har jag redan hunnit beta av räkningarna, ätit frukost och läst lite bloggar. 
Känns bra att ha dom gjorda direkt. Så om några timmar så ska jag ta mej upp å åka till jobbet, handla min julklapp till mej själv å sedan jobba tills ikväll. 
 
Ni får ha en riktigt go dag idag 

Kommentera här: