Semesterväder

Idag är det äkta semesterväder (Spöregn) woho nu känns de som semester haha för de e detta vädret jag brukar ha på min semester annars. 
 
Igår va de iallafall strålande sol men jag sov bort dagen nästan. Vaknade vid 11 och de gjorde jag även idag, de va riktigt längesedan jag sov så länge så jag är inte helt van. 
Jag åkte iallafall upp till Trollhättan igår för att möta mamma på Överby, skulle ha vita jeans till midsommar hade jag tänkt. Men så blir det nog inte iallafall haha, hittade inga som jag gillade. Men lite annat fick följa med hem. En vit klänning (tror det blir den på midsommar) Två par vanliga shorts som man kan ha under. 
Och en ja vad kallar man de, som en långkofta men i tunt tunt tyg och en massa fina mönster på. Så lite sommarkläder har jag nu i gaderoben, ÄNTLIGEN!!
 
Mer får de bli efter lönen kommit. 
 
Vad ska jag nu göra idag? Min plan va att ligga ute å sola men kan bli lite kallt å blött nu när de regnar och blåser. ;)
Så de får bli en filmdag i soffan hemma hos mamma och pappa. Ska se om jag kan få in katten sen oxå, så de blir lite mys med. 
 
Ni får ha en go dag och vem vet de kanske spricker upp i sol senare under dagen så man kan ta sej en lite promenad 

Kommentera här: