Semester :)

Igår gick jag på semester så nu har jag två veckor som jag kan göra vad jag vill på. Dock har jag kommit på en sak med detta som jag ska tänka på nästa år och de är att aldrig gå på semester i slutet av månaden igen :P Utan försöka börja semestern när lönen kommit haha. 
 
Så igår efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa för att käka middag, när vi satt där så fick jag ett sms av Anna som undrade om jag ville med till Tjörn för att grilla och spela kubb. 
Hade en timma på mej så jag åkte snabbt hem å bättrade på sminket lite ;) Sedan åkte jag och mötte henne. De blev lite mat och sedan spelade vi kubb och volley boll. Vädret va kanon, strålande sol och jättevarmt hela kvällen. Så de vart jätte trevligt. Tänkte inte på att byta skor så mina nya via converse är inte så fina längre :( Får se om jag kan få bort fläckarna sen, håll tummarna för mej. 
 
Så jag idag är egentligen första morgonen på semestern och den spenderas i soffan med The Hills maraton på MTV, god frukost och datorn på magen. 
Känns riktigt bra detta, jag kan behöva dehär. 
 
Nu ska jag kolla vidare här så får jag se vad dagen har att erbjuda.
 

Kommentera här: