Lördags

I lördags så va jag på torp med pappa, han skulle ha något till båten. Efter de så tog vi en tur med bilen och hamnade mitt i en träff med små små konstiga bilar :) dom va så jäkla fräcka att titta på. Pappa kände någon där som berättade vart dom skulle och tyckte att vi skulle komma dit. Så de gjorde vi och fick tittat lite till. 





Detta va några av bilarna men de fanns många många mer. Några va taxi haha så små, hur får man ens in folk i dom så man kan ha taxi. 

Idag vaknade jag upp med världens huvudvärk, hela ansiktet är svullet och värker å dom mörka ringarna under ögonen e riktigt mörka :( hatar dessa dagar som blir såhär. 
Förut va jag nere hos sjukgymnasten men i med att jag hade så ont så kunde jag inte träna oxå utan de blev bara behandling idag. Provat på akupunktur för första gången. Hoppa att detta kan hjälpa mej lite. 

Nu har jag tagit värktabletter och ätit frukost så ska jag snart hoppa in i duschen å göra mej i ordning för jobbet. 
Ni får ha en go dag 

Kommentera här: