December

December är här och nu är de nära jul :D Jag längtar som ett litet barn, de e den mysigaste dagen på hela året. 
Dock förstörs min lite i år med jobb :( Men resten av dagen tänker jag mysa till det ordentligt. 
Det allra bästa är ju hemma på kvällen med familjen ändå. Med julklappar och Svensson Svensson på tv!!
 
Första advent var i söndags så i lördagskväll julpyntade jag för fullt här hemma. 
Lördagen annars bestod av julklapps letande med pappa, först åkte vi till torp men vi hittade inget där. Eller a jag fick köpt en klapp. Sedan åkte vi till Tanum men samma lycka där. Så vi gav upp å åkte hem igen. 
I söndags åkte vi iväg igen, denna gången blev de till Göteborg. 
Där hade vi bättre tur och pappa fick köpt klart sitt och jag med. Skönt att vara ute i god tid för en gångs skull. 
 
Nu kan jag bara slappna av ända fram och fokusera på annat!!
 
Idag är det jobb på schemat och jag har riktigt ont i huvudet idag med. Så jag längtar redan hem till soffan igen.
 
Ha en go onsdag

Kommentera här: